Ugrás a fő tartalmi részhez Ugrás a főmenübe Ugrás az oldal lábrészéhez
  • Információk a folyóiratról
    • A folyóiratról
    • Szerkesztőség
    • Beküldések
    • Etikai szabályzat
    • Adatkezelési tájékoztató
    • Open access, archiválási és repozitóriumi nyilatkozat
    • Bírálati útmutató
    • Formai követelmények
    • Kapcsolat
  • Aktuális
  • Archívum
Keresés
  • Regisztráció
  • Bejelentkezés
  1. Főoldal /
  2. Archívum /
  3. Évf. 29 szám 6 (1995) /
  4. –

Kedves Olvasó!

Szerzők

  • - -

Downloads

  • PDF

Megjelent

2019-12-02

Hogyan kell idézni

-, .-. (2019) „Kedves Olvasó!”, Marketing & Menedzsment, 29(6), o. 3. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/2270 (Elérés: 12 május 2025).
  • ACM
  • ACS
  • APA
  • ABNT
  • Chicago
  • Harvard
  • IEEE
  • MLA
  • Turabian
  • Vancouver
Idézés letöltése
  • Endnote/Zotero/Mendeley (RIS)
  • BibTeX

Folyóirat szám

Évf. 29 szám 6 (1995)

Rovat

–

Ugyanannak a szerző(k)nek a legtöbbet olvasott cikkei

  • - -, CEFTA - egy átmeneti társulás , Marketing & Menedzsment: Évf. 32 szám 1 (1998)
  • - -, Osman Péter: Kockázati tőke a vállalkozás finanszírozásában - Kiadta a CO-NEX Kft., Budapest , Marketing & Menedzsment: Évf. 30 szám 5 (1996)
  • - -, ICC/ESOMAR - A marketing- és társadalomkutatás nemzetközi szabályzata , Marketing & Menedzsment: Évf. 34 szám 2 (2000)
  • - -, Kínáról - beruházóknak , Marketing & Menedzsment: Évf. 32 szám 5 (1998)
  • - -, A vidékfejlesztés stratégiájának új koncepciói: kompetencia-menedzsment , Marketing & Menedzsment: Évf. 33 szám 2 (1999)
  • - -, Robert C. Camp: Üzleti folyamat Benchmarking (Műszaki Könyvkiadó, 1998) , Marketing & Menedzsment: Évf. 32 szám 6 (1998)
  • - -, Providencia tanácsadói hálózat országszerte - interjú Pálvölgyi Mátyással , Marketing & Menedzsment: Évf. 30 szám 3 (1996)
  • - -, Könyvismertetés , Marketing & Menedzsment: Évf. 33 szám 2 (1999)
  • - -, Sonja Schörghuber: Kis- és középvállalkozások: az EU nagyjai, Budapesti Vállalkozásfejlesztési Központ - MARKETING CENTRUM Országos Piackutató Intézet Budapest, 1998. , Marketing & Menedzsment: Évf. 32 szám 3 (1998)
  • Tusneo Morita, - -, Összefoglaló: Gazdasági növekedési potenciál és növekedési stratégiák , Marketing & Menedzsment: Évf. 30 szám 4 (1996)
1 2 > >> 

Nyelv

  • English
  • Magyar

Make a Submission

Make a Submission

Információ

  • Olvasóknak
  • Szerzőknek
  • Könyvtárosoknak
A kiadói rendszerről