Milyen a „jó" számítógépes szoftver?

Szerzők

  • Béla Halassy

Absztrakt

A Marketing & MENEDZSMENT 1996/5. számában ifjú és tehetséges kollégám a PC-s szoftverek néhány értékelési szempontját fejtette ki az olvasók számára. A szakmailag korrekt és világos megfogalmazású cikk mondanivalójának döntő részével egyetértek. Egy-két kitételét tekintve a véleményem ugyan picit más, de e nüansznyi nézetkülönbségekről nem érdemes vitatkozni. Tudomásul kell venni, hogy a szoftver nem pusztán technikai termék. Megítélésében nagy szerepük van a szubjektív tényezőknek, a szokásoknak is. Senki sem tudja objektiven megfogalmazni, hogy az X kávétípust miért kedveli jobban az Y vagy a Z fajtánál. Bár nem ilyen mértékben, a szoftverek terén is számolnunk kell a fogyasztói ízlésekkel.

Downloads

Megjelent

2019-12-01

Hogyan kell idézni

Halassy, B. (2019) „Milyen a „jó" számítógépes szoftver?”, Marketing & Menedzsment, 31(1), o. 43–48. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/2239 (Elérés: 26 április 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Számítógép-alkalmazás