Fogyasztói preferenciák érvényesülése egy reprezentatív felmérés tükrében
Absztrakt
Napjainkban már szinte közhely - mégsem lehet elégszer hangsúlyozni -, hogy valós piaci viszonyok között termelői, kereskedői gondolkodásunk, közelítésünk centrumában szükségszerűen a fogyasztónak kell állnia. A fogyasztási javak tekintetében egyre inkább jellemző a nagy volumenű előállítás, ugyanakkor - az előbbivel némileg ellentmondásosan - az értékesítésnél az egy termék egy fogyasztó (vevő) kapcsolat jelenik meg. A termelésben a „hagyományos" K + F => tervezés => gyártás => értékesítés fázisokból álló folyamat egyértelműen átalakul a marketing =>K + F = » tervezés => gyártás => értékesítés => vevőszolgálat folyamattá.
Downloads
Megjelent
2019-12-01
Hogyan kell idézni
Bartáné Muharay, I., Körmendi, L. és Döme, I. (2019) „Fogyasztói preferenciák érvényesülése egy reprezentatív felmérés tükrében”, Marketing & Menedzsment, 33(5), o. 47–48. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1891 (Elérés: 22 november 2024).
Folyóirat szám
Rovat
M&M mix