A kvalitatív piackutatás nemzetközi tapasztalatai
Absztrakt
A kvalitatív piackutatásról - a szemléleti és módszertani sokféleségén túl - a nemzetközi gyakorlatban a 90-es évek végére határozott trendek rajzolódtak ki.
Tendenciái szoros összefüggésben vannak a gazdasági élet globalizálódásával és a fogyasztói igényekhez igazodó gyors válaszkészség kívánalmával. A kvalitatív piackutatás két fejlődési területén tekintem át a változások irányait: a piackutatás nemzetközi gyakorlatában és a tudományos kutatásban (amely főként az egyetemi kutatóbázisokhoz kötődik).
Downloads
Megjelent
2019-12-17
Hogyan kell idézni
Túro, Z. (2019) „A kvalitatív piackutatás nemzetközi tapasztalatai”, Marketing & Menedzsment, 34(2), o. 70–72. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1824 (Elérés: 5 november 2024).
Folyóirat szám
Rovat
M&M mix