A minőségszemlélet különbözősége a TQM és a JIT között

Szerzők

  • Zoltán Tankó Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar

Absztrakt

Az elemzés a TQM (Total Quality Management - teljeskörű minőségirányítás) és a JIT (just In Time - éppen időben) összehasonlítását tartalmazza, Sakakibara és tsai. (1997) cikkének azon megállapítására alapozva, hogy a JIT is az egész vállalatot átfogó jelenség. Kiemeli a két fogalomcsoport közötti hasonlóságokat és különbségeket, majd a TQM kormánykerék ábrája alapján összefoglalja és szemlélteti azokat.

Downloads

Megjelent

2019-12-01

Hogyan kell idézni

Tankó, Z. (2019) „A minőségszemlélet különbözősége a TQM és a JIT között”, Marketing & Menedzsment, 35(2), o. 61–66. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1687 (Elérés: 5 november 2024).

Folyóirat szám

Rovat

M&M mix