A minőségszemlélet különbözősége a TQM és a JIT között
Absztrakt
Az elemzés a TQM (Total Quality Management - teljeskörű minőségirányítás) és a JIT (just In Time - éppen időben) összehasonlítását tartalmazza, Sakakibara és tsai. (1997) cikkének azon megállapítására alapozva, hogy a JIT is az egész vállalatot átfogó jelenség. Kiemeli a két fogalomcsoport közötti hasonlóságokat és különbségeket, majd a TQM kormánykerék ábrája alapján összefoglalja és szemlélteti azokat.
Downloads
Megjelent
2019-12-01
Hogyan kell idézni
Tankó, Z. (2019) „A minőségszemlélet különbözősége a TQM és a JIT között”, Marketing & Menedzsment, 35(2), o. 61–66. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1687 (Elérés: 5 november 2024).
Folyóirat szám
Rovat
M&M mix