Székelyföldi vállalatok gazdasági és kulturális környezete

Szerzők

  • Zoltán Tankó PTJ KTK

Absztrakt

A globalizáció és a lágyabb menedzsment technikák előtérbe kerülése nagy lendületet adott a nemzeti kultúrában rejlő azonosságok és különbözőségek vizsgálatának. A nemzeti kulturális értékek potenciális gazdasági előnyökké konvertálásának lehetősége ráirányította a figyelmet a társadalmi és vállalati kultúra, illetve vezetési stílus kapcsolatának vizsgálatára. A jelen tanulmány a GLOBE project eszközrendszere felhasználásával végzett székelyföldi társadalmi és vállalati kultúra valamint vezetési stílus empirikus felmérésének részeredményeit mutatja be. A leíró jellegű tanulmány tizenkét székelyföldi vállalat ötvenegy (nagyrészt) középvezetőjének kérdőíves megkérdezésén alapszik.

Downloads

Megjelent

2019-12-06

Hogyan kell idézni

Tankó, Z. (2019) „Székelyföldi vállalatok gazdasági és kulturális környezete”, Marketing & Menedzsment, 36(5-6), o. 119–128. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1420 (Elérés: 1 március 2024).

Folyóirat szám

Rovat

M&M mix