Régi-új „fegyverek”
Absztrakt
„Olyan világban élünk, ahol a manipulálás komplett rendszerként működik. Vagyis az eladás az ízlésformálással kezdődik, aztán következik az igénykialakítás és csak végül a konkrét értékesítés” - vallja Tari Annamária pszichológus. Napjainkban, amikor több ezer árucikkből, és egyre több bevásárlóközpont közül választhatunk, a promóciós stratégiák kialakításakor felerősödik az in-store marketing szerepe. Hazánkban is naprói-napra gyorsabb léptekkel fejlődik, illetve egyre gyakrabban alkalmazzák a marketing eszközei között a POP eszközöket, köszönhetően ezt a többi között a multinacionális gyártóknak és kereskedelmi cégeknek.
Downloads
Megjelent
2019-12-11
Hogyan kell idézni
Ladányi, Éva (2019) „Régi-új »fegyverek«”, Marketing & Menedzsment, 36(3), o. 37–39. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1560 (Elérés: 5 november 2024).
Folyóirat szám
Rovat
Elmélet és kutatás