Virtuális bank, azaz hogyan bankolunk online - Leggyakrabban információt kérnek az online ügyfelek

Szerzők

  • Sándor Bokker Netsurvey Internetkutató Intézet

Absztrakt

A gyakran internetező banki ügyfelek kétharmada határozottan állítja, hogy pénzintézete nyújt online szolgáltatást, de csak egynegyedük használja ki ezt a lehetőséget. Leginkább a magas jövedelmű férfiak tartoznak ebbe a csoportba.
Többek között ezt tárta fel a Netsurvey Internetkutató Intézet „elektroBANK” című vizsgálata az online pénzügyekről, idén áprilisban.

Downloads

Megjelent

2019-12-09

Hogyan kell idézni

Bokker, S. (2019) „Virtuális bank, azaz hogyan bankolunk online - Leggyakrabban információt kérnek az online ügyfelek”, Marketing & Menedzsment, 36(4), o. 14–16. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1515 (Elérés: 5 november 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Pénzpiaci marketing