Az elektronikus kereskedelem alakulása az Európai Unióban

Szerzők

  • Edit Farkas Budapesti Közgazdaságtudományi és Államigazgatási Egyetem Európa Tanszék

Absztrakt

Az utóbbi idők tendenciáiból kiderült, hogy az internet nem csodaszer, bár az üzleti életben és mindennapjainkban egyre nagyobb szerepet játszó tényezőként van jelen. Az idő múlásával a világháló egyre inkább olyan „alapvető segédeszközzé” válik, amely a mindennapi élettől nem vagy csak kevéssé lesz elválasztható. Az internet által generált elektronikus kereskedelem ma már kézzelfogható tény. Az alábbi dolgozat az Európai Unióra fókuszálva tárgyalja ezt a kérdést, és az EU-ra és Magyarországra vonatkozóan átfogó képet ad az online kereskedelem helyzetéről és lehetőségeiről.

Downloads

Megjelent

2019-12-08

Hogyan kell idézni

Farkas, E. (2019) „Az elektronikus kereskedelem alakulása az Európai Unióban”, Marketing & Menedzsment, 37(2), o. 58–75. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1503 (Elérés: 18 december 2024).

Folyóirat szám

Rovat

M&M EU mix