A marketing-élmény
Absztrakt
„Ha nyersanyagról állítod ki a számlát, akkor a nyersanyagiparban dolgozol. Ha általában megfogható dolgokról, akkor kereskedsz vagy termelsz. Ha az ügyfeled azért a tevékenységért fizet neked, amit a számára végzel, akkor szolgáltatsz. Ha azért az időért fizetnek, amit veled töltenek, akkor és csak akkor vagy az élmény-üzletben” - írja Pine és Gilmore „Az élmény-gazdaság - a munka színház és minden vállalat egy színpad” című művükben. „Minden üzlet színpad”, vallják a szerzők, és arra bíztatnak, hogy a menedzserek írjanak forgatókönyveket és játszassanak darabokat az élményről, amely transzformálhatja üzleti értéküket.
Downloads
Megjelent
2019-12-07
Hogyan kell idézni
Heiszler, Ákos (2019) „A marketing-élmény”, Marketing & Menedzsment, 37(3), o. 52–55. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1488 (Elérés: 22 november 2024).
Folyóirat szám
Rovat
M&M mix