Gyógyító intézmények Public Relations tevékenységei
Absztrakt
Az elmúlt tizenöt év során a Public Relations (PR) és a marketing eszközeinek használata a fejlett egészségügyi rendszerekkel rsüílslkezö országokban az egészségügyi tervezés és működtetés megszokott gyakorlatává vált. A jelenség magyarázata, hogy mind a PR, mind pedig a marketing olyan lehetőségeket nyújtanak a felhasználók részére, melyek segítségévei megfelelő válaszok adhatók az egészségügyi rendszereket ért modern kihívásokra.
Downloads
Megjelent
2019-12-06
Hogyan kell idézni
Léder, L. és Marcell, V. (2019) „Gyógyító intézmények Public Relations tevékenységei”, Marketing & Menedzsment, 36(5-6), o. 64–68. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1412 (Elérés: 22 november 2024).
Folyóirat szám
Rovat
Egészségmarketing