Gyógyító intézmények Public Relations tevékenységei

Szerzők

  • László Léder Semmelweis Egyetem Egészségügyi Menedzser Központ ; Semmelweis Egyetem Magatartástudományi Intézet ; Budapest Gazdasági Főiskola
  • Viktória Marcell Semmelweis Egyetem Egészségügyi Menedzser Központ ; Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar

Absztrakt

Az elmúlt tizenöt év során a Public Relations (PR) és a marketing eszközeinek használata a fejlett egészségügyi rendszerekkel rsüílslkezö országokban az egészségügyi tervezés és működtetés megszokott gyakorlatává vált. A jelenség magyarázata, hogy mind a PR, mind pedig a marketing olyan lehetőségeket nyújtanak a felhasználók részére, melyek segítségévei megfelelő válaszok adhatók az egészségügyi rendszereket ért modern kihívásokra.

Downloads

Megjelent

2019-12-06

Hogyan kell idézni

Léder, L. és Marcell, V. (2019) „Gyógyító intézmények Public Relations tevékenységei”, Marketing & Menedzsment, 36(5-6), o. 64–68. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1412 (Elérés: 1 március 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Egészségmarketing