Ügyféloldali kockázatok a biztosítási termékek online értékesítésénél - Az internet, mint új értékesítési csatorna

Szerzők

  • István Veress Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem Gazdasági és Üzletpolitikai Tanszék

Absztrakt

Az internet gazdaságban betiltott szerepe és jelentősége egyre erősödik és valamennyi gazdasági szereplőnek (háztartás/fogyasztó/vevő - vállalat - állam/tarmányzat) kezelnie és használnia kell az új technika álla! kínált lehetőségeket. Egy vállalat - bármilyen szektorban is tevékenykedik - ma már nem tervezhet és nem éihef az Internet közvetlen vagy közvetett hatása nélkül. Az internet betöliheí a vállalat életiben aktív vagy passzív szerepet, de ha a vállalati menedzsment úgy dönt, hegy mellőzi az internetnek bármilyen típusú felhasználását, annak komoly versenyhátránnyal kell szembesülnie az elkövetkezendő években.

Downloads

Megjelent

2019-11-15

Hogyan kell idézni

Veress, I. (2019) „Ügyféloldali kockázatok a biztosítási termékek online értékesítésénél - Az internet, mint új értékesítési csatorna”, Marketing & Menedzsment, 38(3), o. 31–35. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1143 (Elérés: 22 november 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Online Marketing