Online aukciók általános árazási modellje

Szerzők

  • Barbara Bodor Budapesti Közgazdaságtudományi és Államigazgatási Egyetem Marketing Tanszék

Absztrakt

Napjainkban a kereskedelemnek egyre több fajtája ismert, attól függően, hogy ki, hol, mikor, kitől szándékozik megvásárolni a kívánt terméket, illetve igénybe venni az adott szolgáltatást. Az internet fejlődése, a technikai újdonságok mellett gazdasági lehetőségeket is hordoz magában. A világháló vonzó környezetet teremt az új kereskedelmi formák, értékesítési utak számára. A hagyományos értékesítési módokat továbbfejlesztve, újabb és újabb vállalatok jelennek meg az online piacokon, szolgáltatásaikkal egyfajta virtuális közösséget építenek ki piacterükön.

Downloads

Megjelent

2019-11-14

Hogyan kell idézni

Bodor, B. (2019) „Online aukciók általános árazási modellje”, Marketing & Menedzsment, 38(3), o. 17–30. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1142 (Elérés: 20 április 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Online Marketing