A dolgozói elégedettség, mint a szervezet versenyképességének meghatározója

Szerzők

  • Zsuzsanna Nagy Veszprémi Egyetem

Absztrakt

A sikeresen működő vállalat egyik legfontosabb pillére: AZ EMBER.
Az eredményes működés nagymértékben köszönhető az alkalmazottaknak, azok munkához, vállalathoz való hozzáállásának. A magyar vállalatok többségénél problémát okoz, hogy a dolgozók elégedettsége és a vállalat iránti elkötelezettsége alacsony szintű. Ezt észlelve a cégek többsége kezdte rendszeresen vizsgálni dolgozói elégedettségét azért, hogy feltérképezze, mely tényezők milyen mértékben váltják ki az alkalmazottakból az elégedettség csökkenését.

Downloads

Megjelent

2019-11-11

Hogyan kell idézni

Nagy, Z. (2019) „A dolgozói elégedettség, mint a szervezet versenyképességének meghatározója”, Marketing & Menedzsment, 38(5), o. 24–35. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1092 (Elérés: 5 november 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Emberierőforrás-menedzsment