Ugrás a fő tartalmi részhez
Ugrás a főmenübe
Ugrás az oldal lábrészéhez
Open Menu
Aktuális
Archívum
Információk
Információk
Beküldések
Szerkesztőbizottság
Adatvédelmi nyilatkozat
Kapcsolat
Keresés
Regisztráció
Bejelentkezés
Főoldal
/
Archívum
/
Évf. 23 szám Special Issue (2022): The Future of Learning - Trends in cultural organizations and higher education
Évf. 23 szám Special Issue (2022): The Future of Learning - Trends in cultural organizations and higher education
Megjelent:
2022-12-30
Teljes szám
PDF
Editor's Preface
Zsuzsa Koltai
PDF
Trends in learning ̶ Culture and society
From city to Learning City ̶ The involvement of stakeholders in Lucca and Trieste
Giulia Biagi
5-18
PDF
Power and culture in Peru: A sociological study from the perspective of representatives of the Frankfurt School
María Alejandra Velarde Paredes
19-35
PDF
Women's education and the achievement of learning cities in Lagos, Nigeria
Dare Rilwan Amusa
36-45
PDF
Technological innovation in learning cities and adult education programmes: A comparative analysis between Mexico and Nigeria
Ndidiamaka Annie Ogbonnaya
46-64
PDF
Supporting the teachers’ communities with innovative initiations – The Future of Learning Concept
Bertalan Péter Farkas, Kristóf Áron Györgyi-Ambró
65-82
PDF
Trends in learning ̶ Higher education
Vergleich der Mathematikkompetenzen und der Ungarischkompetenzen von angehenden (erstes Studienjahr) und scheidenden (viertes Studienjahr) Lehramtstudent*innen
Orsolya Dőryné Zábrádi , Szilvia Petzné Tóth, Judit Sipos, József Reider
84-106
PDF
Some results of an empirical study on the willingness of university citizens to transfer knowledge
Aidana Kusmangazynova, Tímea Juhász, Gabriella Horváth-Csikós
107-119
PDF
Learn, unlearn, relearn
The new way of learning is called media and information literacy
Katalin Varga, Dóra Egervári
120-135
PDF
Optimisation of IT teaching materials for students of humanities and social sciences
Edina Kovács
136-156
PDF