Ugrás a fő tartalmi részhez
Ugrás a főmenübe
Ugorjon az aktuális számra
Ugrás az oldal lábrészéhez
Open Menu
Marketing & Menedzsment
Információk a folyóiratról
A folyóiratról
Szerkesztőség
Beküldések
Etikai szabályzat
Adatkezelési tájékoztató
Open access, archiválási és repozitóriumi nyilatkozat
Bírálati útmutató
Formai követelmények
Kapcsolat
Aktuális
Archívum
Keresés
Regisztráció
Bejelentkezés
Aktuális szám
Évf. 58 szám 2 (2024)
Megjelent:
2024-10-14
Cikkek
Digitális transzformáció a projektmenedzsmentben - rendszerező irodalomkutatás
Szigeti Tímea, Hornyák Miklós
5-15
PDF
A bérelhető elektromos rollerek megjelenésének hatása a városi közlekedésre
Dorottya Szemere, András Nemeslaki
16-28
PDF
A vezetői kompetenciák fontosságának változása a pandémia hatására. Egy magyar felmérés eredményei
Gabriella Kuráth, Kovács Balázs, Szabó-Bálint Brigitta, Poór József
29-40
PDF
A vállalkozások válságállóságát erősítő turisztikai innovációs folyamatok felmérő áttekintése különös tekintettel a vezetői döntéshozatal szervezeti környezetére és tényezőire
Noémi Rázga-Ilyés
41-50
PDF
Nemzetközi kollaboratív online kurzus a gyakorlatban
Annamária Sasné Grósz, Dávid Máté Hargitai, Barbara Zsuzsanna Varga-Dani
51-60
PDF
Nehéz megtalálni az igazit? Aktualitások a hazai szervezetek toborzási és employer branding tevékenységére vonatkozóan
Pózner Beáta, Anita Kozák
61-72
PDF
Önvezető autót vásárolni hajlandó fogyasztók azonosítása kiválasztás alapú conjoint elemzéssel
Tamás Ujházi
73-83
PDF
Az összes folyóiratszám megtekintése
Nyelv
English
Magyar
Make a Submission
Make a Submission
Információ
Olvasóknak
Szerzőknek
Könyvtárosoknak