Az értékeken nyugvó marketing (value marketing) stratégiai összefüggései
Absztrakt
A marketing felfogása, problémafókuszálása, kulcsterületei és „sikerreceptjei”, mint aktuális divatirányzatok időről-időre változnak. Mi sem hisszük, hogy csak egyetlen helyes nézetrendszer van, amely mindig és minden körülmények között a megfelelő utat jelöli ki, de természetesen lándzsát törünk egy felfogás mellett, amelynek alapkoncepciójában hiszünk, és amelyre felépítjük elméleti és gyakorlati „marketingünket”. Ez a kiindulópont az értékeken nyugvó marketing, amelynek alapvető nézetrendszerével, stratégiai összefüggéseivel foglalkozunk a következőkben.
Downloads
Megjelent
2019-10-29
Hogyan kell idézni
Tomcsányi, P. (2019) „Az értékeken nyugvó marketing (value marketing) stratégiai összefüggései”, Marketing & Menedzsment, 38(6-1), o. 106–113. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/852 (Elérés: 21 november 2024).
Folyóirat szám
Rovat
M&M mix