Az értékeken nyugvó marketing (value marketing) stratégiai összefüggései

Szerzők

  • Péter Tomcsányi Szent István Egyetem Marketing Intézet

Absztrakt

A marketing felfogása, problémafókuszálása, kulcsterületei és „sikerreceptjei”, mint aktuális divatirányzatok időről-időre változnak. Mi sem hisszük, hogy csak egyetlen helyes nézetrendszer van, amely mindig és minden körülmények között a megfelelő utat jelöli ki, de természetesen lándzsát törünk egy felfogás mellett, amelynek alapkoncepciójában hiszünk, és amelyre felépítjük elméleti és gyakorlati „marketingünket”. Ez a kiindulópont az értékeken nyugvó marketing, amelynek alapvető nézetrendszerével, stratégiai összefüggéseivel foglalkozunk a következőkben.

Downloads

Megjelent

2019-10-29

Hogyan kell idézni

Tomcsányi, P. (2019) „Az értékeken nyugvó marketing (value marketing) stratégiai összefüggései”, Marketing & Menedzsment, 38(6-1), o. 106–113. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/852 (Elérés: 21 november 2024).

Ugyanannak a szerző(k)nek a legtöbbet olvasott cikkei