Kommunikációs gazdálkodás

Szerzők

  • Attila Szőcs Sapientia Erdélyi Magyar Tudományegyetem Csíkszeredái Kar

Absztrakt

Az egyre összetettebbé váló vállalati szervezeten belül a kommunikációs hiányosságok felismerése, annak ellenére, hogy lényegesen csökkenthetik a termelékenységet, nem mindig vonja maga után, azok megszüntetését. A különben jól működő szakosztályok, szervezeti szintek között is gyakran alakulhat ki kommunikációs zaj, a feladatok, a rövid, de főleg a hosszú távú célkitűzések időbeni torzulásainak különböző értelmezése miatt.
A mindennapi szociális környezetünkben megszoktuk, hogy a kommunikációs problémákkal, mint természetes jelenségekkel szembesüljünk. A szervezetek életében néha az elég súlyos kommunikációs zavarokat is a szervezet működésének természetes velejárójának tekintik, ezért nem is próbálják megoldani ezeket. A marketingszemlélet érvényesülése szempontjából, azonban elsődleges kérdés, mennyiben valósul meg a vállalaton belül a különböző szintek között a kommunikáció.

Downloads

Megjelent

2019-10-29

Hogyan kell idézni

Szőcs, A. (2019) „Kommunikációs gazdálkodás”, Marketing & Menedzsment, 38(6-1), o. 76–85. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/849 (Elérés: 28 március 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Kommunikációs gazdálkodás

Ugyanannak a szerző(k)nek a legtöbbet olvasott cikkei