A termékforma, mint kommunikációs eszköz
Absztrakt
A tanulmány a termékformát, mint kommunikációs eszközt helyezi vizsgálódásának középpontjába.
A forma hatása két, nagy tradícióval bíró autómárka, a BMW és a Mercedes példáján keresztül kerül elemzésre.
Miért ez a választás? Mert a mai értelemben vett korszerű, erős piaci pozícióval rendelkező terméket csak magas szintű vizualitással és a vizuális kommunikációt tökéletesen megvalósító technológiával rendelkező gyártó hozhat létre. Éppen ilyen gyártók a BMW és a Mercedes.
Downloads
Megjelent
2019-10-25
Hogyan kell idézni
Bécs, L. (2019) „A termékforma, mint kommunikációs eszköz”, Marketing & Menedzsment, 38(6-1), o. 32–41. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/787 (Elérés: 5 november 2024).
Folyóirat szám
Rovat
Termékfejlesztés