A designorientált gondolkodás lehetőségei a marketing világában

Szerzők

  • Péter Szalczer

Absztrakt

Miben rejlik az iPod sikerének a titka? Mivel nyújt többet a fogyasztók számára, ha funkcionális szempontokban megegyezik a versenytárs termékekkel? Hogyan képes sikeres lenni egy citromfacsaró, ami voltaképp nem is olyan, mint egy citromfacsaró? Hogyan képes megkülönböztetni magát egy vállalat a 21. században, hogyan képes kiemelkedni a tömegtermelés szürkeségéből? A válasz az iménti kérdésekre a designban keresendő. A design napjaink egy olyan témája, amely egyre inkább az érdeklődés és a figyelem középpontjába kerül, azonban kevesen vannak tisztában annak valódi tartalmával.

Downloads

Megjelent

2019-10-16

Hogyan kell idézni

Szalczer, P. (2019) „A designorientált gondolkodás lehetőségei a marketing világában”, Marketing & Menedzsment, 42(1), o. 30–42. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/583 (Elérés: 19 április 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Középpontban a fogyasztó - vagy más?