Magas interakció-szintű munkaformák a felsőoktatásban

Szerzők

  • István Réthy Károly Róbert Főiskola, Gyöngyös Humántudományi Tanszék

Absztrakt

A felsőoktatás verseny- és piacképességének biztosításában valószínűleg nagy szerepe van a szolgáltatásközpontú megközelítésnek. Ha ez igaz, akkor ebből egyenesen következik, hogy olyan munkaformákat kell választanunk, amelyeket a kiszolgált réteg - a hallgató - leginkább igényei, illetve az ő munkaerő-piaci helytállását leginkább segíti. Jelen írásban bemutatom egy nemzetközi felmérésből, valamint saját tapasztalatomból származó adatok alapján, hogy a hallgatói aktivitásra épülő munkaformákat maguk a hallgatók is előnyben részesítik a passzívabb oktatási módszerekkel szemben, illetve, hogy az ilyen munkaformák hozama egyértelműen jótékony hatással van a végzősök munkaerő-piaci értékére, és ezzel együtt a módszereket alkalmazó főiskolák, egyetemek hírnevére, keresettségére.

Downloads

Megjelent

2019-10-01

Hogyan kell idézni

Réthy, I. (2019) „Magas interakció-szintű munkaformák a felsőoktatásban”, Marketing & Menedzsment, 42(5-6), o. 91–94. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/496 (Elérés: 5 november 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Marketing- és menedzsment-oktatás