Gondolatok a projekt marketing kapcsán

Szerzők

  • Tibor Mandják Budapesti Közgazdaságtudományi Egyetem Marketing Tanszék

Absztrakt

A projekt marketing az ipari és a szolgáltatás marketing határterületén, olyan termékek és szolgáltatások piaci problémáival foglalkozik, amelyekre alapvetően jellemző az egyediség, úgy az eladó mint a vevő szempontjából, a gazdasági műszaki komplexitás, a megvalósítás időtartamának rögzítése, az eladó és a vevő szempontjából is a szokásosnál lényegesen nagyobb bizonytalanság, valamint az eladó eredményfelelőssége.

Downloads

Megjelent

2019-12-02

Hogyan kell idézni

Mandják, T. (2019) „Gondolatok a projekt marketing kapcsán”, Marketing & Menedzsment, 29(4), o. 41–44. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/2409 (Elérés: 24 április 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Projekt marketing

Ugyanannak a szerző(k)nek a legtöbbet olvasott cikkei