Működő nemzetközi vállalatok marketing-kommunikációja Magyarországon

Szerzők

  • Markus H. Dahm

Absztrakt

A kelet-európai országokban a 80-as évek közepétől végbemenő politikai és gazdasági reformok jelentős piaci és értékesítési potenciált teremtettek a nemzetközi, főként nyugat-európai és észak-amerikai márkacikkeket előállító vállalatok számára. Különösen a fogyasztási cikkeket gyártó nemzetközi vállalatok ismerték fel Magyarországban az elsőrangú telephelyet, hogy innen irányítsák közép- és kelet-európai terjeszkedésüket. Ma már közülük számos vállalatnak van termelőüzeme is.

Downloads

Megjelent

2019-12-02

Hogyan kell idézni

Dahm, M. H. (2019) „Működő nemzetközi vállalatok marketing-kommunikációja Magyarországon”, Marketing & Menedzsment, 29(5), o. 21–24. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/2341 (Elérés: 6 november 2024).

Folyóirat szám

Rovat

.