A marketingkultúra - sikertényező

Szerzők

  • György Várday BME Mérnöktovábbképző Intézet

Absztrakt

Valóban elvont fogalom a vállalati kultúra? Tévedés lenne ennek a sikertényezőnek a szerepét csak az elmélet szintjén vizsgálni. Kétségtelen, a gazdálkodásban az anyagi javaknak meghatározó jelentőségük van, de a főszereplő minden esetben az alkotó és gondolkodó ember. A kultúra az ember személyéhez, magatartásához, gondolkodásához kapcsolódik.

Downloads

Megjelent

2019-12-02

Hogyan kell idézni

Várday, G. (2019) „A marketingkultúra - sikertényező”, Marketing & Menedzsment, 29(5), o. 9–14. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/2336 (Elérés: 28 március 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Projekt marketing

Ugyanannak a szerző(k)nek a legtöbbet olvasott cikkei