Nem csak reklám, városkép is: beszélgetés dr. Bleuer Istvánnal, az ESMA Kft. ügyvezető igazgatójával

Szerzők

  • Marketing & Menedzsment Szerk. Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar

Absztrakt

Reklámtábla világító és nem világító kivitelben, reklámóra, fényplakát: néhány éve hozzátartoznak a budapesti városképhez. Üzletek, cégek emblémái-címei, üdítő- vagy fagylaltmárkák csakúgy feltűnnek rajtuk, mint választási kampány idején politikai pártok jelszavai, jelvényei. A reklámtorta e szelete Magyarországon egyetlen cég tulajdonosainak, dolgozóinak a szája ízét édesíti. A cég neve: ESMA. Növelhető-e részesedésük a reklámtortából? - erről is beszélgettünk az ügyvezető igazgatóval, dr. Bleuer Istvánnal.

Downloads

Megjelent

2019-12-02

Hogyan kell idézni

Szerk., M. & M. (2019) „Nem csak reklám, városkép is: beszélgetés dr. Bleuer Istvánnal, az ESMA Kft. ügyvezető igazgatójával”, Marketing & Menedzsment, 29(6), o. 46–47. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/2291 (Elérés: 2 március 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Agrármarketing

Ugyanannak a szerző(k)nek a legtöbbet olvasott cikkei

1 2 3 > >>