Gépkocsipiac '97

Szerzők

  • Gábor Simon MC-OPK

Absztrakt

Az a tény, hogy a Magyarországon 1997-ben eladott autók száma több mint 10%-kal meghaladta az 1996. évi adatokat, egy igen összetett, sok tényezős folyamat eredménye. A szupermakro- és makrogazdasági környezet változásai, az azokra adott válaszok , az autópiac szereplőinek stratégiája, magatartása, adottságai - mind a kínálati, mind a keresleti oldalon - egyaránt tükröződnek ebben a pozitív változásban.
Kiemelt rovatunkban - az autópiacra ható környezeti tényezők áttekintése mellett - elemezzük a hazai személygépkocsi-piac forgalmi adatait, a lakosság körében végzett reprezentatív felméréseink eredményeit, valamint rövid válogatást adunk az autós világ híreiből.

Downloads

Megjelent

2019-12-19

Hogyan kell idézni

Simon, G. (2019) „Gépkocsipiac ’97”, Marketing & Menedzsment, 32(1), o. 4–6. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/2182 (Elérés: 29 március 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Gépkocsipiac

Ugyanannak a szerző(k)nek a legtöbbet olvasott cikkei