Ugrás a fő tartalmi részhez Ugrás a főmenübe Ugrás az oldal lábrészéhez
  • Információk a folyóiratról
    • A folyóiratról
    • Szerkesztőség
    • Beküldések
    • Etikai szabályzat
    • Adatkezelési tájékoztató
    • Bírálati útmutató
    • Formai követelmények
    • Kapcsolat
  • Aktuális
  • Archívum
Keresés
  • Regisztráció
  • Bejelentkezés
  1. Főoldal /
  2. Archívum /
  3. Évf. 31 szám 2 (1997) /
  4. –

Kedves Olvasó!

Szerzők

  • Antal Lantos M&M főszerkesztő

Downloads

  • PDF

Megjelent

2019-12-01

Hogyan kell idézni

Lantos, A. (2019) „Kedves Olvasó!”, Marketing & Menedzsment, 31(2), o. 3. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/2171 (Elérés: 1 április 2023).
  • ACM
  • ACS
  • APA
  • ABNT
  • Chicago
  • Harvard
  • IEEE
  • MLA
  • Turabian
  • Vancouver
Idézés letöltése
  • Endnote/Zotero/Mendeley (RIS)
  • BibTeX

Folyóirat szám

Évf. 31 szám 2 (1997)

Rovat

–

Ugyanannak a szerző(k)nek a legtöbbet olvasott cikkei

  • Péter Osman, Antal Lantos, Antimarketing két tételben , Marketing & Menedzsment: Évf. 33 szám 1 (1999)
  • Antal Lantos, Olvasóink és szerzőink figyelmébe , Marketing & Menedzsment: Évf. 32 szám 2 (1998)
  • Antal Lantos, Veres Zoltán: Szolgáltatás marketing. Műszaki Könyvkiadó , Marketing & Menedzsment: Évf. 33 szám 1 (1999)
  • Antal Lantos, Autómárkák - kedveltség és használat Németországban - Allensbacher Berichte, 2000/24. szám , Marketing & Menedzsment: Évf. 35 szám 1 (2001)
  • Antal Lantos, Értékelt a Kedves Olvasó! , Marketing & Menedzsment: Évf. 31 szám 4 (1997)
  • Antal Lantos, Graffiti: Kritikus fogadtatás - Allensbacher Berichte, 1999/18. , Marketing & Menedzsment: Évf. 34 szám 2 (2000)
  • Antal Lantos, Magyar foci '98. Harmadosztály - huszadrangú szereplők , Marketing & Menedzsment: Évf. 32 szám 3 (1998)
  • Antal Lantos, Antimarketing , Marketing & Menedzsment: Évf. 33 szám 3-4 (1999)
  • Antal Lantos, Alan E. Branch: Import-, Exportdokumentáció. CO-NEX Könyvkiadó , Marketing & Menedzsment: Évf. 33 szám 1 (1999)
  • Antal Lantos, Kedves Olvasó! , Marketing & Menedzsment: Évf. 31 szám 3 (1997)
1 2 > >> 

Nyelv

  • English
  • Magyar

Make a Submission

Make a Submission

Információ

  • Olvasóknak
  • Szerzőknek
  • Könyvtárosoknak
A kiadói rendszerről