A fogyasztói bizalom kutatása a BKE Marketing Tanszékén

Szerzők

  • Marketing Tanszék szakemberei BKE Marketing Tanszék

Absztrakt

A Budapesti Közgazdaságtudományi Egyetem Marketing Tanszékén egy éve folynak olyan kutatások, amelyek a fogyasztók rövid és hosszú távú várakozásait, jövőbe vetett bizalmát mérik. A kutatás módszertanáról, az előző negyedév eredményeiről és az elmúlt évben történt változásokról számolunk be az alábbiakban.

Downloads

Megjelent

2019-12-01

Hogyan kell idézni

szakemberei, M. T. (2019) „A fogyasztói bizalom kutatása a BKE Marketing Tanszékén”, Marketing & Menedzsment, 31(3), o. 20–22. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/2153 (Elérés: 13 október 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Egyetemi kutatások