A piacszegmenstől a felhasználói körig

Szerzők

  • Gyula Szabó Budapesti Műszaki Egyetem Ergonómia és Pszichológia Tanszék

Absztrakt

A modem termelési-gazdasági körülmények között a termék sikeres piaci szereplése elképzelhetetlen a felhasználói igények alapos megismerése és az ismeretek következetes felhasználása nélkül. A következőkben arra keressük a választ, hogy a célcsoport marketingkutatás során meghatározott jellemzői hogyan fordíthatók le a termékfejlesztés nyelvére, hogyan csatolhatok be a termékfejlesztési folyamatba.

Downloads

Megjelent

2019-12-18

Hogyan kell idézni

Szabó, G. (2019) „A piacszegmenstől a felhasználói körig”, Marketing & Menedzsment, 34(1), o. 31–35. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1864 (Elérés: 30 november 2022).

Folyóirat szám

Rovat

Ár és piac