Mégis, kinek az érdeke?! Én és a vevőim

Szerzők

  • Erika Pappné Buzás TÜV Rheinhard Hungária VRF Kft.

Absztrakt

Mégis, kinek az érdeke a vevőszolgálat? Kinek az érdeke a vevői elégedettség és az ennek érdekében végzett kutatómunka? Kinek az érdeke, hogy tevékenysé­günket folyamatosan alárendeljük mindezeknek? ... és persze kinek az érdeke a minőség?

Downloads

Megjelent

2019-12-01

Hogyan kell idézni

Pappné Buzás, E. (2019) „Mégis, kinek az érdeke?! Én és a vevőim”, Marketing & Menedzsment, 33(6), o. 26–27. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1850 (Elérés: 5 november 2024).

Folyóirat szám

Rovat

TÜV-aspektusok