Internet, Online marketing és kutatás - Az online marketing és kutatás eszközei és fontossága a 2000. évtől

Szerzők

  • János Klenovszki MC-OPK

Absztrakt

Ma már mindenkinek eszébe jut valami az internet, a net, a háló, a mátrix szó hallatán, az üzleti életben dolgozók nagy többsége pedig már rendszeresen használja is az internet nyújtotta lehetőségeket: e-mail-eket küld, internetes újságokat, magazinokat, hírleveleket olvas, képeket tölt le, vagy esetleg vásárol egy- egy könyvet kedvenc virtuális áruházában. Ennél azonban sokkal többet tud nyújtani egy vállalat számára az internet, hiszen megfelelő alkalmazásával a cég nemcsak költségeket csökkenthet, de új eladási csatornákat is építhet, meggyorsíthatja az információhoz jutást és olcsó interaktív reklámozási lehetőségeket teremt.
Hazánkban a közepes vállalatok körülbelül 60%-a internethozzáféréssel, és ebből közel 35% saját honlappal rendelkezik, a nagyvállalatoknál 80% felett van az internethez hozzáférők aránya, akik közül mintegy 40% saját honlapot is üzemeltet. Az internetet a vállalati stratégia részeként alkalmazók aránya hétről hétre emelkedik, hiszen egyre több cég ismeri fel, hogy az információnak nemcsak a birtoklása, de a megfelelő módon való „szétosztása" is haszonnal jár.

Downloads

Megjelent

2019-12-18

Hogyan kell idézni

Klenovszki, J. (2019) „Internet, Online marketing és kutatás - Az online marketing és kutatás eszközei és fontossága a 2000. évtől”, Marketing & Menedzsment, 34(1), o. 20–23. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1845 (Elérés: 22 december 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Internetmarketing