E-business - hatások, lehetőségek. Először mindig a nagyfogyasztót!
Absztrakt
Napjaink egyre erősödő folyamata, hogy a világvezető vállalatai az elektronikus üzlet körül szervezik újjá soraikat, keresnek új orientációt. A kezdeti lépések alig több mint öv évre vezethetők vissza, ám ma a frissen induló, az e-businesst krédóként valló cégek már teljes iparágakat formálnak át, előrevetítve, hogy a jelenség alapjaiban határozza majd meg a 21. század kereskedelmi szabályrendszerét.
Downloads
Megjelent
2019-12-18
Hogyan kell idézni
Mártonffy, A. (2019) „E-business - hatások, lehetőségek. Először mindig a nagyfogyasztót!”, Marketing & Menedzsment, 34(1), o. 17–18. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1844 (Elérés: 28 november 2024).
Folyóirat szám
Rovat
Elektronikus kereskedelem