Fogyasztó, vállalat, interakció

Szerzők

  • Attila Mártonffy

Absztrakt

Elektronikus kereskedelmen (e-trade) nem csak a szűkén vett kereskedelmi tevékenységek elektronizált formáját kell érteni, ide sorolhatjuk a gazdaság, a közigazgatás és a társadalom életének számos egyéb területét is. Elektronikus kereskedelem például, ha valaki a számítógépe előtt ülve a csomagküldő szolgálatok kínálatát böngészi, majd feladja rendelését, ide tartozik a számítógépen lebonyolított szállodai szobafoglalás, és ide sorolható az elektronikus úton elküldött adóbevallás. Úgyszintén elektronikus kereskedelemről beszélünk, ha egy vállalati számítógépes rendszer meghatározott szabályok szerint automatikusan kapcsolatba lép egy másik számítógépes rendszerrel, árut rendel, megbízást ad, adatokat kér.

Downloads

Megjelent

2019-12-01

Hogyan kell idézni

Mártonffy, A. (2019) „Fogyasztó, vállalat, interakció”, Marketing & Menedzsment, 34(1), o. 4–6. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1832 (Elérés: 6 november 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Elektronikus kereskedelem