Fogyasztó, vállalat, interakció
Absztrakt
Elektronikus kereskedelmen (e-trade) nem csak a szűkén vett kereskedelmi tevékenységek elektronizált formáját kell érteni, ide sorolhatjuk a gazdaság, a közigazgatás és a társadalom életének számos egyéb területét is. Elektronikus kereskedelem például, ha valaki a számítógépe előtt ülve a csomagküldő szolgálatok kínálatát böngészi, majd feladja rendelését, ide tartozik a számítógépen lebonyolított szállodai szobafoglalás, és ide sorolható az elektronikus úton elküldött adóbevallás. Úgyszintén elektronikus kereskedelemről beszélünk, ha egy vállalati számítógépes rendszer meghatározott szabályok szerint automatikusan kapcsolatba lép egy másik számítógépes rendszerrel, árut rendel, megbízást ad, adatokat kér.
Downloads
Megjelent
2019-12-01
Hogyan kell idézni
Mártonffy, A. (2019) „Fogyasztó, vállalat, interakció”, Marketing & Menedzsment, 34(1), o. 4–6. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1832 (Elérés: 6 november 2024).
Folyóirat szám
Rovat
Elektronikus kereskedelem