Tévhitek és baklövések - a private label és a valóság

Szerzők

  • Gábor Vida

Absztrakt

Pár évvel ezelőtt még egzotikus különlegességként vettük szemügyre az üzletekben megjelenő első kereskedelmi márkatermékeket. A szakma hosszú polémiát folytatott arról, vajon van-e Magyarországon ennek a jelenségnek létjogosultsága, elterjed-e, s ha igen, akkor mekkora jelentőségű lesz majd. A hazai kereskedelem robbanásszerű fejlődése - melynek során a nyugati trendek itt félelmetes gyorsasággal váltak uralkodóvá - gyorsan megválaszolta a feltett kérdéseket A private label, azaz a kereskedelmi márka mára az üzletek polcainak hétköznapi szereplőjévé vált, s a szakemberek hosszú távon húsz százalékra teszik részesedését a kiskereskedelmi forgalomból.

Downloads

Megjelent

2019-12-17

Hogyan kell idézni

Vida, G. (2019) „Tévhitek és baklövések - a private label és a valóság”, Marketing & Menedzsment, 34(4), o. 70–72. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1760 (Elérés: 22 november 2024).

Folyóirat szám

Rovat

M&M mix