A vényköteles gyógyszerek (DTC - Direct-to-Consumer) reklámozásának jellegzetességei

Szerzők

  • Ákos Szántó

Absztrakt

Ezen rövid áttekintésben szeretném bemutatni - mint érdekességet - a gyógyszeripari direct-to-consumer reklámokat, illetve ezek típusait és ráfordításait. A vényköteles gyógyszerek ily módon, vagyis a végső felhasználók felé történő reklámozása csak Amerikában engedélyezett, tehát az itt bemutatott jellemzők erre a piacra vonatkoznak.

Downloads

Megjelent

2019-12-01

Hogyan kell idézni

Szántó, Ákos (2019) „A vényköteles gyógyszerek (DTC - Direct-to-Consumer) reklámozásának jellegzetességei”, Marketing & Menedzsment, 35(4), o. 64–67. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1734 (Elérés: 5 november 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Gyógyszerreklám