Vállalati márkák a vény nélküli gyógyszerek (OTC) piacán
Absztrakt
A tanulmányban a szerző azt vizsgálja, hogy a vállalati márkák alkalmazásának van-e létjogosultsága a hazai vény nélküli gyógyszerek és a gyógyhatású készítmények piacán. Először ennek a speciális termékpiacnak a főbb jellemzőit és a márkapolitikai döntések hierarchiáját foglalja össze röviden. Ezt követően két márkaelméleti megközelítés alapjainak felhasználásával a gyakorlat által támasztott követelmények szem előtt tartásával vizsgálja ezt az eddig kevésbé kutatott témakört.
Downloads
Megjelent
2019-12-01
Hogyan kell idézni
Varga, Z. (2019) „Vállalati márkák a vény nélküli gyógyszerek (OTC) piacán”, Marketing & Menedzsment, 35(4), o. 58–63. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1731 (Elérés: 5 november 2024).
Folyóirat szám
Rovat
Gyógyszerreklám