Az internet hatása a vállalati gazdálkodási, ügyviteli folyamatokra

Szerzők

  • Edit Bányai PTE KTK Marketing tanszék

Absztrakt

Vállalatvezetőink többsége már túljutott azon a fázison, mikor kételkedve, távolból méregette az internet teremtette „új világot" és annak jelentőségéről vitatkozott. Az internet itt van, az „új gazdaság" (ha még nem is értünk egyet a szóhasználattal) működik. A nyitott, vállalkozó szellemű vállalatok és egyének mindennapjaiba berobbant, az óvatosabb, szkeptikus szereplők életébe pedig belopakodott az internet, ilyen vagy olyan formában és mértékben. Kérdés, hogyan válhatunk részeseivé, és jobb esetben alakítóivá ennek a „szép" új világnak.

Downloads

Megjelent

2019-12-01

Hogyan kell idézni

Bányai, E. (2019) „Az internet hatása a vállalati gazdálkodási, ügyviteli folyamatokra”, Marketing & Menedzsment, 35(4), o. 16–24. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1721 (Elérés: 22 november 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Kutatások a Pécsi Tudományegyetemen