A piacszegmentáció stratégiai szerepe

Szerzők

  • Zsuzsanna Deli BKÁE

Absztrakt

A piacszegmentáció stratégiai szerepének tanulmányozása két kérdéskörre irányítja a figyelmet. Egyrészt arra keresi a választ, hogy a piacszelekciós funkció hogyan illeszkedik a stratégiai marketing folyamatába, és hogy vajon tekinthető-e a marketing kulcsfontosságú területének. Másrészt pedig vizsgálja, hogy a stratégiai szemlélet hogyan tükröződik a piacszegmentáció megvalósítása során, és hogy ez miért feltétele a marketing piacszegmentációt követő lépései megfelelő elvégzésének.

Downloads

Megjelent

2019-12-01

Hogyan kell idézni

Deli, Z. (2019) „A piacszegmentáció stratégiai szerepe”, Marketing & Menedzsment, 35(3), o. 33–37. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1705 (Elérés: 22 december 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Magyar Marketingműhelyek Konferenciája