A kapcsolati marketing és a lobbi szerepe az állami beszerzésekben

Szerzők

  • György Sibelka ITD Hungary

Absztrakt

Az állam szerepvállalása a modem gazdaságokban nyilvánvaló és elkerülhetetlen. A nemzetgazdaság legfontosabb szereplője a kormány, mely nem csupán a legnagyobb munkaadó és legnagyobb beruházó, hanem a legtöbb terméket-szolgáltatást vásárló szervezet is. Az államháztartás kiadásai napjainkban Magyarországon mintegy felét teszik ki a GDP-nek, ez az arány nagyjából megegyezik az európai országok többségének hasonló mutatójával.

Downloads

Megjelent

2019-12-01

Hogyan kell idézni

Sibelka, G. (2019) „A kapcsolati marketing és a lobbi szerepe az állami beszerzésekben”, Marketing & Menedzsment, 35(1), o. 4–7. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1636 (Elérés: 29 március 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Marketing Konferencia