A kapcsolati marketing és a lobbi szerepe az állami beszerzésekben
Absztrakt
Az állam szerepvállalása a modem gazdaságokban nyilvánvaló és elkerülhetetlen. A nemzetgazdaság legfontosabb szereplője a kormány, mely nem csupán a legnagyobb munkaadó és legnagyobb beruházó, hanem a legtöbb terméket-szolgáltatást vásárló szervezet is. Az államháztartás kiadásai napjainkban Magyarországon mintegy felét teszik ki a GDP-nek, ez az arány nagyjából megegyezik az európai országok többségének hasonló mutatójával.
Downloads
Megjelent
2019-12-01
Hogyan kell idézni
Sibelka, G. (2019) „A kapcsolati marketing és a lobbi szerepe az állami beszerzésekben”, Marketing & Menedzsment, 35(1), o. 4–7. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1636 (Elérés: 21 november 2024).
Folyóirat szám
Rovat
Marketing Konferencia