Nagy üzlet a labdarúgás?
Absztrakt
Minden elemzés, amelynek labdarúgás a témája, abban egységes, hogy a labdarúgás nagy üzlet. Ez valóban nagyon jól hangzik, de nagyon ritkán fordul elő, hogy mélységében meg akarják érteni a labdarúgás üzlethez való viszonyát, és éppen ezért - álláspontom szerint - az ezzel kapcsolatos megállapítások többsége felszínes.
A labdarúgást, annak szakmai és gazdasági alapjait, helyzetét négy tényező határozza meg. Ezek a tények kapcsolódnak egymáshoz, hatnak egymásra, és ha ezek a hatások optimálisak, akkor labdarúgásunk gazdaságilag megállhatja a helyét, továbbgondolkodásra adhat alapot, hogy milyen módon lehetne továbbfejleszteni azért, hogy végül komoly gazdasági tényezővé válhasson.
Downloads
Megjelent
2019-12-13
Hogyan kell idézni
Izsó, I. (2019) „Nagy üzlet a labdarúgás?”, Marketing & Menedzsment, 34(6), o. 68–73. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1627 (Elérés: 22 november 2024).
Folyóirat szám
Rovat
M&M mix