HIV a politika - Vírusmarketing a választások két fordulója között

Szerzők

  • Árpád Papp-Váry Nyugat-Magyarországi Egyetem

Absztrakt

Melyik a legolcsóbb, leggyorsabb és egyben leghitelesebb marketing eszköz? Igen, a pletyka! Hívják még szóbeszédnek vagy éppen szájpropagandának Is. Az internet és a mobiltelefonok világában pedig csak úgy nevezik: vírusmarketing.
A vírus 2002-ben a politikai marketingben is terjedt, és a választások két fordulója között szinte mindnyájunkat megfertőzött.

Downloads

Megjelent

2019-12-11

Hogyan kell idézni

Papp-Váry, Árpád (2019) „HIV a politika - Vírusmarketing a választások két fordulója között”, Marketing & Menedzsment, 36(3), o. 49–54. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1562 (Elérés: 29 március 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Politikai marketing

Ugyanannak a szerző(k)nek a legtöbbet olvasott cikkei