Totális valóság a médiában

Szerzők

  • István Steiner Miskolci Egyetem Marketing Intézet; Nord-Orient

Absztrakt

A valóságshowk - a nemzetközi tendenciákat követve - a bevezetésük után alig néhány hét leforgása alatt meghódították a hazai médiát. Bár az utóbbi időben úgy tűnik, a népszerűségük jelentősen csökkent, médiapiaci hatásuk kétségtelenül jelentős, és a „reality” műfaj még hosszú ideig meghatározó eleme marad a világ televíziózásának. A tanulmány a valóságshowk uralta média marketingjébe enged bepillantást, rövid áttekintést adva a televíziócsatornák „reality marketingjének” stratégiájáról.

Downloads

Megjelent

2019-12-07

Hogyan kell idézni

Steiner, I. (2019) „Totális valóság a médiában”, Marketing & Menedzsment, 37(3), o. 19–21. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1483 (Elérés: 28 március 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Totális marketing