A jövő menedzsmentje

Szerzők

  • László Gazdag Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar

Absztrakt

A menedzsment funkciója és működési mechanizmusa átalakuláson megy keresztül az egész világon. A menedzser mint korunk sikerembere, mintát ad a társadalomnak, ugyanolyan közvélemény-formáló tényezővé vált, mint a politikus vagy a színész. Azok a vállalatok sikeresek egyre inkább, amelyek vezetése rendelkezik kétféle érzékenységgel: a környezeti és a szociális problémák iránti affinitással. A rideg, haszonelvű gondolkodás kezdi átadni a helyét a felelős gondolkodásnak. Nemzetgazdasági méretekben is igaz, hogy a sikerhez, okos, kreatív menedzsmentre van szükség. A helyes nemzetgazdasági stratégia és egy ország felemelkedése között szoros az összefüggés. Ahol ilyen stratégia hiányzik (lásd: Magyarország!), ott a siker is késik.

Downloads

Megjelent

2019-11-02

Hogyan kell idézni

Gazdag, L. (2019) „A jövő menedzsmentje”, Marketing & Menedzsment, 41(2), o. 22–35. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1276 (Elérés: 25 április 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Menedzsment