„Szigeti veszedelemtől’’ a kultúramenedzselés csúcsáig
Absztrakt
„Az utóbbi években egyre több pozitív változás észlelhető a Sziget médiaképében. Rengeteget javult a rendezvény PR-je, jelentősen enyhítve az - alaptalan - negatív előítéleteket, a buta és igaztalan drogos sziget-képet. Tulajdonképpen ez már nem is PR, hanem profi marketingkommunikációs stratégia. (...) Már hetekkel az esemény előtt a Szigettel foglalkozott az egész média a reggeli tévéktől a komoly lapokon át a Magyar Narancs, a Wanted és a Pesti Est különkiadásáig. Ezt a stratégiát megtervezni és felfuttatni a multik reklámkampányát is meghaladó munka. Az idei Sziget-kampány a legsikeresebb és legnagyobb kommunikációs kampány a magyar PR-történelemben, ideértve az üzleti PR-t is.”
(A kultúramenedzselés csúcsa, Népszabadság, 2000. augusztus 8.)