„Szigeti veszedelemtől’’ a kultúramenedzselés csúcsáig

Szerzők

  • Csaba Marinka Sziget Kulturális Szervezőiroda

Absztrakt

„Az utóbbi években egyre több pozitív változás észlelhető a Sziget médiaképében. Rengeteget javult a rendezvény PR-je, jelentősen enyhítve az - alaptalan - negatív előítéleteket, a buta és igaztalan drogos sziget-képet. Tulajdonképpen ez már nem is PR, hanem profi marketingkommunikációs stratégia. (...) Már hetekkel az esemény előtt a Szigettel foglalkozott az egész média a reggeli tévéktől a komoly lapokon át a Magyar Narancs, a Wanted és a Pesti Est különkiadásáig. Ezt a stratégiát megtervezni és felfuttatni a multik reklámkampányát is meghaladó munka. Az idei Sziget-kampány a legsikeresebb és legnagyobb kommunikációs kampány a magyar PR-történelemben, ideértve az üzleti PR-t is.”
(A kultúramenedzselés csúcsa, Népszabadság, 2000. augusztus 8.)

Downloads

Megjelent

2019-11-15

Hogyan kell idézni

Marinka, C. (2019) „„Szigeti veszedelemtől’’ a kultúramenedzselés csúcsáig”, Marketing & Menedzsment, 38(3), o. 60–64. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1147 (Elérés: 22 november 2024).

Folyóirat szám

Rovat

M&M mix