Ugrás a fő tartalmi részhez
Ugrás a főmenübe
Ugrás az oldal lábrészéhez
Open Menu
Aktuális
Archívum
Információk
Információk
Beküldések
Szerkesztőbizottság
Adatvédelmi nyilatkozat
Kapcsolat
Keresés
Regisztráció
Bejelentkezés
Főoldal
/
Archívum
/
Évf. 21 szám Különszám 1 (2020)
Évf. 21 szám Különszám 1 (2020)
KALEIDOSZKÓP
ÜNNEPI KÖTET HUSZÁR ZOLTÁN SZÜLETÉSNAPJÁRA
Megjelent:
2020-06-08
Teljes szám
PDF
Cikk szövege
A kultúra embere
György Heidl
4
PDF
A hajdúk identitása, a hajdúváros gyökerei
Mihály Sári
5-14
PDF
Németek Pécsett és a Dél -Dunántúl területén
Zsuzsanna Gerner
15-26
PDF
Rétegkultúra – Bányásznap és a Szent Borbála-nap. 31 éve újra ünnep a Szent Borbála nap.
Béla Krisztián
27-33
PDF
Korabeli híradások a történelmi Baranya vármegye keleti részének dualizmus-kori egyleti életéből
Jakab Ferkov
34-40
PDF
Fogyatékossággal élni egy igazságos társadalomban
Inez Zsófia Koller
41-48
PDF
Tudományos kultúra vagy a kultúra tudománya?
a tudományok jelentősége a tudásalapú társadalom és gazdaság fejlesztésében
Zsolt Nemeskéri, János Szellő, Iván Zádori
49-63
PDF
A tudásalapú társadalom műveltségfelfogása
Katalin Varga
64-71
PDF
Lehet a Duna-menti társadalmaknak közös jövőképe?
Béla Bokor
72-74
PDF
„Én is hajósnak készültem, de a háború közbeszólt .”
Egy dunai hajós fiának elbeszélése
Tünde Minorics
75-86
PDF
A beintegrálás borzalmai és a kiszolgáltatottság tényezői a Gulág női táboraiban (1934 -1953)
György Bebesi, Dominika Bárdonicsek
87-99
PDF
„Kik elhervadtak nagy Oroszországban…”
Elhurcolt magyarországi fiatalok szovjet kényszermunkán (1944‒ 1949)
Judit W. Müller
100-109
PDF
A Magyar Nyugoti Vasút kiépülése
János Majdán
110-120
PDF
Tanítói egyletek a történeti Baranyában
Katalin Kéri
121-126
PDF
Ha vágytanárainkat választhatnánk
Egy empirikus vizsgálat arról, mitől jó egy tanár
Andreas Héjj
127-133
Iskolai ünnepek másként
Ágnes Klein, Éva Szederkényi
134-141
PDF
Múzeumpedagógia az online térben
Zsuzsa Koltai
142-152
PDF
Hallgatói javaslatok a múzeumpedagógia fejlesztéséről
Terézia Reisz
153-165
PDF
Az ökológiai lábnyom növekedése, a foglyul ejtett állam és a civilizációk szembenállása közötti összefüggésekről
Sándor Oroszi
166-180
PDF
A főáramú közgazdaságtan előrejelzése a koronavírus járvány várható következményeiről
István Bessenyei
181-185
PDF
Akarat és képzet : Schopenhaueri áthallások a kapitalizmus mibenlétéről
János Barancsuk
186-198
PDF
Das Deutsche Reich und der Südosten 1914 -1918
Welches Bild macht man sich von Verbündeten und Feinden?
Gerhard Fritz
199-215
PDF
Deutsche Sprache im deutsch-polnischen kulturellen Grenzland in Oberschlesien
Małgorzata Świder
216-224
PDF
Polen und Ungarn zusammen in den deutschen Medien
Aleksandra TRZCIELIŃSKA-POLUS
225-231
PDF
Wandlungen der Andragogik als einer Wissenschaft von der Erziehung an der Palacký Universität in Olomouc
Helena Grecmanová, Miroslav Dopita
232-240
PDF
Der Kulturbetrieb in Zeiten der (Corona)-Krise
Matthias Munkwitz
241-255
PDF
Falunapok, fesztiválok, művészeti és egyéb táborok a Baranya megyei falvakban
Eszter Kékesi
256-264
PDF
A „Jó gyakorlatok” helye a közösségfejlesztésben
Kata Murin
265-277
PDF
Szimpatikusabbak-e a jó tanulók?
Bence Molnár
278-284
PDF
A Duna vonzásában – A tudós és a barát Huszár Zoltán
Balázs Németh
285-290
PDF
Vissza a régi kerékvágásba, avagy lifelong learning?
Péter Agárdi
291-294
PDF
„Huszi bácsi” avagy ismeretségünk elmúlt 15 éve dióhéjban – szubjektív nézőpontból
Péter Várnagy
295-298
PDF
Testőri hitvallás
Szabolcs Zalay
299-302
PDF
Köszönté
Judit W. Müller
303-304
PDF