Aller directement au contenu principal
Aller directement au menu principal
Aller au pied de page
Open Menu
Kultúratudományi Szemle
Numéro courant
Archives
Annonces
À propos
À propos de cette revue
Soumissions
Comité éditorial
Déclaration de confidentialité
Contact
Rechercher
S'inscrire
Se connecter
Accueil
/
Archives
/
Vol. 6 No 3 (2024)
Vol. 6 No 3 (2024)
Publiée:
2025-03-17
Tanulmányok
A PROJEKTPEDAGÓGIA RÉGI-ÚJ RUHÁJA – ÚJ MÓDSZERTAN A TANULÁSI NEHÉZSÉGEKBEN, DISZLEXIÁBAN VALÓ IDEGENNYELV TANULÁS KIDOLGOZÁSÁRA
Zsuzsanna Schnell, Nóra Fóti
5-17
pdf (Magyar)
DEMOGRÁFIAI ADOTTSÁGOK, VALAMINT A TELEPÜLÉSEK NEMZETKÖZI KAPCSOLATRENDSZERE MINT TELEPHELYI TÉNYEZŐK
Zoltán Koltai
18-25
pdf (Magyar)
SZŰKÜLŐ ABLAKOK - A MAGYAR KOLLEKTÍV IDEGRENDSZER METAFORÁJA
Réka Szilárdi
26-38
pdf (Magyar)
Műhely
A GLOBÁLIS ERŐFORRÁSOK HASZNOSÍTÁSA A PEDAGÓGIAI MUNKÁBAN A MESTERSÉGES INTELLIGENCIA SEGÍTSÉGÉVEL
Eszter Utasi
39-46
pdf (Magyar)
OKTATÁSI, NEVELÉSI TRENDEK ÉS MÓDSZEREK A DIGITÁLIS KULTÚRÁBAN
Alexandra Haffner-Kiss
47-55
pdf (Magyar)
A ZSENIALITÁS FORRÁSA – LÉTEZIK-E GÉPI „ZSENI”?
Gabriella Manzreitner
56-60
pdf (Magyar)
STRESSZ A SZÁMOK MÖGÖTT
A MATEMATIKAI SZORONGÁS ÉS ANNAK HATÁSA AZ ÁLTALÁNOS ISKOLÁBAN
Fanni Dudok, Ágnes Forrás
61-77
pdf (Magyar)
Tájékozódás
A HELYIDENTITÁS FEJLESZTÉSE MESEPROJEKTTEL
Krisztina Németh
78-93
pdf (Magyar)
ADR-MÓDSZEREK ÉS TECHNIKÁK NEMZETKÖZI KONFLIKTUSRENDEZÉSEKBEN
Szabolcs Illyés
78-93
pdf (Magyar)
Langue
English
Magyar
Deutsch
Français (France)