Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Cultural Science Review
Current
Archives
Announcements
About
About the Journal
Submissions
Editorial Team
Privacy Statement
Contact
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 6 No. 3 (2024)
Vol. 6 No. 3 (2024)
Published:
2025-03-17
Tanulmányok
A PROJEKTPEDAGÓGIA RÉGI-ÚJ RUHÁJA – ÚJ MÓDSZERTAN A TANULÁSI NEHÉZSÉGEKBEN, DISZLEXIÁBAN VALÓ IDEGENNYELV TANULÁS KIDOLGOZÁSÁRA
Zsuzsanna Schnell, Nóra Fóti
5-17
pdf (Magyar)
DEMOGRÁFIAI ADOTTSÁGOK, VALAMINT A TELEPÜLÉSEK NEMZETKÖZI KAPCSOLATRENDSZERE MINT TELEPHELYI TÉNYEZŐK
Zoltán Koltai
18-25
pdf (Magyar)
SZŰKÜLŐ ABLAKOK - A MAGYAR KOLLEKTÍV IDEGRENDSZER METAFORÁJA
Réka Szilárdi
26-38
pdf (Magyar)
Műhely
A GLOBÁLIS ERŐFORRÁSOK HASZNOSÍTÁSA A PEDAGÓGIAI MUNKÁBAN A MESTERSÉGES INTELLIGENCIA SEGÍTSÉGÉVEL
Eszter Utasi
39-46
pdf (Magyar)
OKTATÁSI, NEVELÉSI TRENDEK ÉS MÓDSZEREK A DIGITÁLIS KULTÚRÁBAN
Alexandra Haffner-Kiss
47-55
pdf (Magyar)
A ZSENIALITÁS FORRÁSA – LÉTEZIK-E GÉPI „ZSENI”?
Gabriella Manzreitner
56-60
pdf (Magyar)
STRESSZ A SZÁMOK MÖGÖTT
A MATEMATIKAI SZORONGÁS ÉS ANNAK HATÁSA AZ ÁLTALÁNOS ISKOLÁBAN
Fanni Dudok, Ágnes Forrás
61-77
pdf (Magyar)
Tájékozódás
A HELYIDENTITÁS FEJLESZTÉSE MESEPROJEKTTEL
Krisztina Németh
78-93
pdf (Magyar)
ADR-MÓDSZEREK ÉS TECHNIKÁK NEMZETKÖZI KONFLIKTUSRENDEZÉSEKBEN
Szabolcs Illyés
78-93
pdf (Magyar)
Language
English
Magyar
Deutsch
Français (France)