Ugrás a fő tartalmi részhez
Ugrás a főmenübe
Ugrás az oldal lábrészéhez
Open Menu
Acta Cultura et Paedagogicae
Aktuális
Archívum
Értesítések
Információk
Információk
Beküldések
Szerkesztőbizottság
Adatvédelmi nyilatkozat
Kapcsolat
Keresés
Regisztráció
Bejelentkezés
Főoldal
/
Archívum
/
Évf. 3 szám 1 (2023)
Évf. 3 szám 1 (2023)
Megjelent:
2024-05-21
Cikk szövege
The Suggestive Magic of Van Gogh in Heidegger's Interpretation
Szilvia Busku
5-25
pdf (English)
The Concept of Enculturation in a Multidisciplinary Approach
Philosophical, Educational, Cultural Anthropological and Ethnographic Aspects
Adél Vehrer
26-40
pdf
Individual Approaches to the Philosophical Interpretation of Successful Settlements, Their Evaluation
Zsuzsanna Slezák-Bartos
41-60
pdf
Education for Sustainability through Gamification
Fanni Dudok, Eszter Pigniczki-Kovács
61-74
pdf
Student-centered school, competency development and playful, experiential mathematics learning in Hungary
Sándor Klein, Julianna Kiss, Zsolt Nemeskéri, Iván Zádori
75-86
pdf
Social identity and narrative perspectives
Réka Szilárdi
87-99
pdf
In the Labyrinth of Remembrance: Historical Thinking and the Pluralism of past-interpretation
Tamás Szilágyi
100-110
pdf
Nyelv
English
Magyar