Ugrás a fő tartalmi részhez Ugrás a főmenübe Ugorjon az aktuális számra Ugrás az oldal lábrészéhez

Acta Cultura et Paedagogicae

Acta Cultura et Paedagogicae
  • Aktuális
  • Archívum
  • Értesítések
  • Információk
    • Információk
    • Beküldések
    • Szerkesztőbizottság
    • Adatvédelmi nyilatkozat
    • Kapcsolat
Keresés
  • Regisztráció
  • Bejelentkezés

Aktuális szám

Évf. 3 szám 1 (2023)
					View Évf. 3 szám 1 (2023)
Megjelent: 2024-05-21

Cikk szövege

  • The Suggestive Magic of Van Gogh in Heidegger's Interpretation

    Szilvia Busku
    5-25
    • pdf (English)
  • The Concept of Enculturation in a Multidisciplinary Approach Philosophical, Educational, Cultural Anthropological and Ethnographic Aspects

    Adél Vehrer
    26-40
    • pdf
  • Individual Approaches to the Philosophical Interpretation of Successful Settlements, Their Evaluation

    Zsuzsanna Slezák-Bartos
    41-60
    • pdf
  • Education for Sustainability through Gamification

    Fanni Dudok, Eszter Pigniczki-Kovács
    61-74
    • pdf
  • Student-centered school, competency development and playful, experiential mathematics learning in Hungary

    Sándor Klein, Julianna Kiss, Zsolt Nemeskéri, Iván Zádori
    75-86
    • pdf
  • Social identity and narrative perspectives

    Réka Szilárdi
    87-99
    • pdf
  • In the Labyrinth of Remembrance: Historical Thinking and the Pluralism of past-interpretation

    Tamás Szilágyi
    100-110
    • pdf
Az összes folyóiratszám megtekintése

Nyelv

  • English
  • Magyar
A kiadói rendszerről