Ugrás a fő tartalmi részhez
Ugrás a főmenübe
Ugorjon az aktuális számra
Ugrás az oldal lábrészéhez
Open Menu
Acta Cultura et Paedagogicae
Acta Cultura et Paedagogicae
Aktuális
Archívum
Értesítések
Információk
Információk
Beküldések
Szerkesztőbizottság
Adatvédelmi nyilatkozat
Kapcsolat
Keresés
Regisztráció
Bejelentkezés
Aktuális szám
Évf. 3 szám 1 (2023)
Megjelent:
2024-05-21
Cikk szövege
The Suggestive Magic of Van Gogh in Heidegger's Interpretation
Szilvia Busku
5-25
pdf (English)
The Concept of Enculturation in a Multidisciplinary Approach
Philosophical, Educational, Cultural Anthropological and Ethnographic Aspects
Adél Vehrer
26-40
pdf
Individual Approaches to the Philosophical Interpretation of Successful Settlements, Their Evaluation
Zsuzsanna Slezák-Bartos
41-60
pdf
Education for Sustainability through Gamification
Fanni Dudok, Eszter Pigniczki-Kovács
61-74
pdf
Student-centered school, competency development and playful, experiential mathematics learning in Hungary
Sándor Klein, Julianna Kiss, Zsolt Nemeskéri, Iván Zádori
75-86
pdf
Social identity and narrative perspectives
Réka Szilárdi
87-99
pdf
In the Labyrinth of Remembrance: Historical Thinking and the Pluralism of past-interpretation
Tamás Szilágyi
100-110
pdf
Az összes folyóiratszám megtekintése
Nyelv
English
Magyar